Accedi | Registrati | 0 Carrello(s) - €0.00 |

• XXL
  • XXXL

Da inserire: decreaseincrease
Prodotto inserito in catalogo il martedì 19 giugno, 2018.

Descrizione del prodotto
Dsquared2
50s scout jacket

The Caten-twin designers behind DSQUARED2 are the reigning champions in the fashion industry when it comes to quirky style mash-ups. Their SS18 collection witnessed the duo’s signature grunge-luxe aesthetic remixed with boy scout-inspired uniform styles and 50s dress codes. This brown cotton jacket is long sleeved and slim fitting. It features buttoned pockets at the front, and buttoned shoulder lapels. Nodding to the seasonal Hawaii floral theme, it features an applique exotic red flower on the chest, and the centre panel is decorated with a red and blue prom inspired ruffle.

Fatto in Italia

Composizione: Cotton 100%
I gemelli canadesi Dean e Dan Caten hanno portato il lato colorito della moda sulla scena fashion milanese con le audaci sfilate di DSQUARED2 (basti pensare a dei supermodelli in un aereo rosa). Le caratteristiche delle loro collezioni sono: fascino, divertimento e impeccabile manifattura.
Giacca Donna 2018 Dsquared2 50S Scout